Модераторы: ВиТим, Lion
Сейчас этот форум просматривают: в настоящее время на конференции нет зарегистрированных пользователей и гости: 11
--mom писал(а):Мне нужен магазин, который привезет заказ В НЬЮ-ЙОРК, не в Москву!!!!!
ПО поводу UPS - т.е. лучше заказывать заранее?
(блин, интересно, его подержат у себя пару дней)
--mom писал(а):комп, крыло, фонарь
российская карточка и точность доставки - критична
Ну т.е. Лейжерпро возьмут карточки и по НЙ доставят?
--mom писал(а):комп, крыло, фонарь
российская карточка и точность доставки - критична
Ну т.е. Лейжерпро возьмут карточки и по НЙ доставят?
--mom писал(а):По поводу "без проблем" - у них собственно такой страны как Россия не существует. Правильно я понимаю, что взять карточку можно только вписав биллинг адрес штатовский?
Tutrle писал(а):--mom писал(а):По поводу "без проблем" - у них собственно такой страны как Россия не существует. Правильно я понимаю, что взять карточку можно только вписав биллинг адрес штатовский?
Так задача же стояла - доставить по Нью-Йорку, а не в Россию.
Hi ilka,
Your Order is being held for the following reason.
Since this is a credit card issued from a bank outside the United
States or Canada, we require that you send us a copy of the monthly
billing statement showing your name, billing address and the card #
you placed the order with, to verify your billing information, because
we are unable to verify information from a foreign bank. We do require
this procedure to be followed completely. You may send it as an attach
ment to this e-mail.
We are very serious about protecting our customers from the excessive
amount of internet fraud, thus we make sure that each order that comes
to us is verified with the utmost security.
Please respond to us as soon as possible.
Thank You
Angela C <angelac@lеisurepro.com>
Leisure Pro Ltd.
42 West 18th St. New York, NY 10011
Tel# (800) 637-6880 or (212) 645-1234 Fax# (212) 691-7286
www.leisurepro.com
Hi ilka,
Your Order is being held for the following reason.
Please be advised that for security purposes we can only ship to a
forwarding place if we get a signed letter from you stating that you w
ill take full responsability for whatever happens to the order once it
is delivered to the forwarding place. Due to the many trouble we had
in the past we cannot ship the order unless the above is followed.
You may send it as an attachment to this e-mail.
Please respond to us as soon as possible.
Thank You
Angela C <angelac@lеisurepro.com>
Leisure Pro Ltd.
Hi Ilyusk,
Thank you for contacting Leisure Pro customer service.
Thank you for providing the required information. I released your order and it should be mailed out shortly. Upon shipment you will receive an e-mail confirmation with full details regarding your invoice including tracking number.
Angela C
Leisure Pro
The verification of your order has been completed,
and your order is now in progress.
Thanking you for your patience.
Leisure Pro LTD
Verification Dept.
Сейчас этот форум просматривают: в настоящее время на конференции нет зарегистрированных пользователей и гости: 11